En liten uppdatering

Det kanske är dags för en liten uppdatering på denna blogg. Det var ju över ett år sedan jag bloggade sist..
Jag kom av mig helt med bloggandet när jag började jobba förra hösten. Tyckte inte att tiden räckte till alls och jag prioriterade inte att blogga heller..!
Men nu fick jag ett litet infall att skriva lite grann! :)

Allt rullar på här hemma. Vi mår bra hela familjen. :)
Alva går på dagis och stormtrivs där! Det känns så skönt. Det är alltid jag som lämnar henne eftersom jag börjar senare än K. Men det är oftast han som hämtar henne i stället. Men det fungerar jättebra!

Det har väl inte hänt nåt sådär jättespeciellt på det här året. Jag och K jobbar på för fullt och när vi är lediga så passar vi på att umgås med varann och självklart även med vänner och familj..

Just nu håller vi på och planerar rust av köket. Det ska bli jättekul att få göra om och förnya.
I söndags var vi till IKEA och beställde allt och på fredag ska vi åka och hämta allt.
Vi har tänkt sätta igång under Halloween helgen. Pappa ska hjälpa oss. Han har jobbat med kök förrut, så han är duktig på allt vad gäller kök. Så det känns skönt med lite hjälp av ett proffs.

Ja det var väl allt jag hade för den här gången.. Får se när det blir att jag bloggar nästa gång..!? Vem vet, det kanske blir ganska snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0