Nu går hon :)

Tänkte att jag skulle göra en riktig uppdatering nu. Men jag vettefan om jag orkar...

Måste ju iaf skriva att nu går Alva helt själv. Hon har ju gått några steg då och då ett tag. Men i lördags tog det fart på riktigt. Jag satt vid köksbordet och K på golvet en bit bort. Så började Alva gå från bordet och bara gick och gick. :) Hon gick flera meter. Och så har det fortsatt! :) Hon är så duktig så! Det går inte så fort än, men det går framåt.

Annars är väl allt som det ska! Vi mår bra efter alla sjukdomar. Bara lite snoriga fortfarande, men det står man ju ut med.
Planerar för fullt med bröllopet gör vi ju nu också. Det är ju bara 4 veckor kvar på lördag. Det går ruggigt fort!!! Men det går rätt bra iaf, så det blir nog bra i slutänden! :)

Mycket mer än såhär blir det inte nu...

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja du nu kommer det att gå undan därhemma snart. Jaga jaga jaga!!!!

2009-05-19 @ 21:59:17
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0