Onsdag

Tänkte att jag skulle uppdatera lite grann innan det går alldeles för långt!

Förra veckan bestod mestadels av promenader i det fina vädret som var och påhälsning hos moster på kiosken.

I torsdags kom Kenneths mamma, pappa och mormor hit och stannade till söndag eftermiddag. Det var jätte trevligt att ha dom här. Vi ses ju alldeles för sällan.

I söndags jobbade jag hela dagen.

I måndags och i går var jag och Alva ut på promenad samt hälsade på moster en sväng. I måndags var vi även till Emma på eftermiddagen och grattade henne.

I dag har jag och Alvis varit till Sandviken. Vi gjorde ett par ärenden och sen hälsade vi på morfar och mormor Nillan.

I morgon, fredag och på lördag ska jag jobba.


söndag ska jag ha Gangstar klädparty här hemma. Har inte fått såå bra respons. Men är iaf jätteglad för att några har tackat ja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0