Måndag

Ny vecka igen då. Har haft en bra helg!
I fredags var jag, Alva och mamma till Sanviken på dan. Vi träffade pappa/morfar och lunchade med honom. Jag var in på B-Young och hittade ett linne där som jag fick av pappa. Man tackar! :) Det kostade endå 299:- och det tycker jag är ganska dyrt för ett linne. Sen var jag även in på Systemet och köpte en Bag-in-box. Nå mer än så blev det inte shoppat.
På kvällen var vi bara hemma familjen och mös och åt gott.

I lördags jobbade jag 10-17. Sen var det hem och göra sig i ordning i raketfart för att vara hemma hos syrran på tjejfest till klockan 18. Jag hann nästan.. Det var iaf jättetrevligt! Vi var 10 stycken. Vi blev bjudna på exotisk planka som var jättegod. Jag tog det lugnt med alkoholen. Jag kände inte för att lika bakis dagen efter. Så det blev bara 3-4 glas vin och massa vatten. Tog även en Bakistablett när jag kom hem vid 00.30, för säkerhetsskull.
Och jag mådde jättebra igår. Det kändes inte alls som att jag hade druckit nåt.
Så jag tog tag och rensade ur klädkammaren och min garderob. Sen flyttade jag över mina kläder till klädkammaren. Så nu har jag en walk-in-closet. Mycket trevligt! :) Det blev en del som skulle bort. Jeanett kom förbi och hämtade två säckar + två påsar med bl.a. kläder efter mig. Sen blev det en hel IKEA säck med kläder efter Alva som Lotta ska få till Wilma. Och ja, jag vet att det är bra att spara kläder om det blir ett till barn. Men jag har sparat lite grann och sen vet man ju iaf inte om det blir en till tjej..

I dag har jag och Alva varit i Gävle och träffat Anna och Tilda. Vi lunchade och kollade i lite affärer. Vi hann även med att träffa Sandra en sväng på stan. Jag hade tänkt köpa en vårjacka och ett par nya jeans till Alva. Men det fanns inga storlekar kvar. Så efter att Alvis hade fått mellis åkte vi till Köpis en sväng. Där hittade jag både jackan jag skulle köpa och ett par jeans. Så det blev det inhandlat.

Nu fryser jag och har ont i huvudet, så jag ska nog lägga mig och vila en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0