En vecka

Japp, då har det gått precis en vecka sedan förra bloggningen. Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga nu. Men jag tänkte iaf skriva en snabbis och uppdatera lite, så att jag inte glömmer vad jag har haft för mig. ;)

Fast jag har redan glömt vad jag gjorde förra veckan!! Hmm..Jag och Alva var iaf och hälsade på Marre, Micke och Elvira i onsdags, i deras nya hus. Sen passade vi på att hälsa på morfar och Nillan när vi endå var i Sandviken.

I torsdags jobbade jag några timmar på kiosken på eftermiddagen för att syrran med flera skulle in till Gävle och se på trav.

Och i fredags var jag och Alvis till Hammarby och hälsade på Lotta och lilla Wilma. Oj så liten hon var lilla Wilma. Och såå himla söt. Massor med mörkt hår hade hon. Där hemma fick vi fika och det blev en massa prat. Mycket trevligt var det och jag hoppas att vi kommer att fortsätta träffas!

lördagen var det ju dags för fest!  Jag och K kom hem till S och P strax efter 16. Vi kollade på lite bandy och vid 17 tiden kom Johnny, vilket var en stor överraskning eftersom jag inte trodde att han skulle komma. Så det var riktigt kul! Vi beställde hem lite mat och åt innan vi begav oss hem till Stina och Mattias. Där hemma blev det party och Melodifestivalen. Vi hade det riktigt riktigt kul! Vi röjde loss och dansade och hade oss. Bilder kommer att läggas ut på Facebook inom en snar framtid. ;)
Jag tror att klockan var runt 23, typ, när vi gick vidare till Helt Enkelt, eller All Simple som vi kallade det för i lördags..Haha..
Där tog vi en varsin öl/drink och efter det kände vi nog oss alla rätt så nöjda. Så jag, Kecke, Sandra, Patric och Johnny gick upp till Södergrillen och beställde mat som vi tog med hem till S och P och åt. Det var så jäkla gott och jag var hungrig som en varg. Vid 02 tiden när vi var mätta och såå jäkla trötta så gick Johhny hem till Sukai, där han skulle sova. Och vi andra gick och lade oss vi med.

I går vaknade jag, och hör och häpna: Jag var inte ett dugg bakis!!?? Jag tror faktiskt att det var Bakis tabeletten som jag tog innan jag lade mig som gjorde det. Jäkligt skönt kändes det iaf att vakna och må bra! Så vi käkade frukost och kollade på tv innan jag och K begav oss hemåt vid 15 tiden.

I dag har jag och Alva varit på Köpis med Anna och Tilda.
Sandra fyller år i morgon och Patric fyller på lördag. Så dom har slagit ihop det och ska ha kalas img. Så då köpte jag presenter åt dom idag. Det enda jag köpte till mig själv var 5-pack strumpor. Inte ens Alva fick någonting. Men jag måste hålla i de få slantar jag har kvar. För det är fler som fyller den här månaden och i helgen kommer K´s föräldrar och mormor hit, så då lär man ju även handla lite extra. Så det gäller verkligen att hushålla nu..

Nu är jag ännu tröttare än vad jag var när jag började skriva.. Men jag måste endå berätta att idag åt jag, Kenneth och Alva våran första riktiga gemensamma middag. Alltså att vi åt samtidigt och att Alva för första gången åt en hel potion av den mat som vi åt. Den bestod av spagetti och köttfärssås. Vi har ju varit lata hittills och bara gett henne burkmat. Hon har ju såklart fått smaka det vi har ätit, men inte en hel potion. Men idag fick hon det och hon tyckte det var så gott. Det var så mysigt att sitta och äta tillsammas. I vanliga fall så brukar Alva få mat 16.30-17 tiden och jag och K brukar inte äta förrens i 18 tiden. Men vi ska försöka ändra på det nu.

Det här inlägget blev då mycket längre än jag hade tänkt mig..Och nu är det natti natti för mig!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Näemen, dra på trissor! Hon har läst! =) Å inte bara det, hon kommenterar oxå! Dock kände jag som du, det var mycket text bara i det senaste inlägget, så det blev stopp där. Men kanske jag kommer tillbaka och läser mer någon annan gång, fast å andra sidan har jag ju koll på historien! =) Allt väl med oss! Säg några helger som skulle kunna passa för Singstar-kväll vettja! Kram

2009-03-17 @ 22:28:17
Postat av: Tina

Vad roligt att du kommer!!! Klart man kan ha skoj nykter oxå!! :-)

2009-03-21 @ 19:16:59
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0