En gång i veckan

Det är ungefär så ofta jag bloggar nu för tiden. Jag hinner inte med mer än så. Men jag har väl inte så mycket att skriva att jag behöver blogga oftare än så heller.

Helgen bestod av jobb både lördag och söndag för min del. Jag somnade i soffan efter Melodifestivalen i lördags. Jag var helt slut. Men söndagen gick jättebra att jobba. Lagomt med folk var det, så tiden gick rätt så fort.
När jag hade slutat kom pappa/morfar och Nillan och hälsade på. Dom längtade efter Alva. Dom hade med sig en rosa Hello Kitty t-shirt och en röd mössa med samma tryck! Jättesött! :) Vi åt Västerbotten paj och fikade innan det var dags för dom att åka hem.

I måndags var det rätt lugnt. Jag gick med Alva i vagnen till syrran på kiosken och hälsade på henne. Vi blev kvar där i nån timme. Sen gick vi till affären och handlade och då somnade Alvis i vagnen. Så när vi kom hem ställde jag vagnen på bron så hon fick sova ute. Friskt och skönt! På eftermiddagen kom mamma och hälsade på en stund.

I tisdags hade jag och Alva en Gävledag! Först lunchade vi med Sandra på stan och sen hälsade vi på Anna och Tilda.

I går jobbade jag 13-19. Syrran behövde handla lite grejer, så hon tog med Alva och åkte till Köpis.

I dag när vi hade gjort oss i ordning så lämnade jag av Alva hos mamma och åkte ner till syrran och solade. Sen var det tänkt att jag skulle åka till Sandviken och göra några ärenden. Men jag tar det i morgon istället. Så jag åkte hem och duschade och gjorde mig i ordning. Sen fick jag lunch hos mamma. Där blev vi kvar ett tag.
Hämtade sen upp K på jobbet och åkte och handlade.

I morgon blir det en sväng till Viken iaf. Måste in på Systemet och handla lite dricka tills på lördag när jag ska på tjejfest hos syrran. Jag måste även försöka hitta nåt att ha på mig tills dess. I morgonkväll blir det myskväll, för sen ska jag jobba hela lördagen och sen på fest hos syrran. Så då blir det inte att umgås nåt med familjen..


Nu ska jag slänga mig på soffan och glo lite på tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0