Packar..

Ja nu har vi hållt på och packat för fullt här ett tag. För imorgon 15.20 flyger vi till Boden!

I dag fyllde min kära mamma hela 60 år!! Inget hon var jättelycklig över precis. Hehe..
I present från mig, Kecke, Alva, syrran och Håkan fick hon en jättefin blomma, en spikmatta och en utomlandsresa!! 27/9 åker jag, Alva, mamma och syrran till Grekland en vecka!!
Resan blir INTE av!!! :(

Det blev helt spontant bestämt av mig och syrran idag! Vi hade tänkt åka till Tallin, men så började vi prata om att åka utomlands och vips så hade vi bokat!! Hihi.. :) Mamma blev lite chockad, men verkade iaf bli glad! :)


Nu ska jag se över min packning igen innan det är läggdags!!!

Lillbusan har satt sig under skötbordet :)

 

Våran söta badtjej :)


Alva och Tilda :)


Gullungar :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh så härligt med utlandsresa och förstår att din mamma vart paff. :-)

Vart i Grekland ska ni??

2009-07-10 @ 12:40:23
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe men varför blir resan inte av??

2009-07-13 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0