Long time ago..

Dags för första bloggningen som fru Öberg! :)

Mitt bloggande har varit näst in till obefintligt den senaste tiden. Jag känner aldrig att jag har tid. Fast det kanske jag har, men jag prioriterar inte att blogga. Så kanske det är..

Det här blir inget jättelångt inlägg. Det finns hur mycket som helst att skriva, men då skulle jag bli sittande här tills imorgon.. :)

Vi mår ialla fall bra, både jag, Kecke och Alva.

Vårt bröllop var heeelt fantastiskt!! Det blev jätte lyckat! Det kunde nog inte ha blivit bättre!! :) Och fint väder fick vi oxå! Enda fram tills när vi skulle gå in och äta. Då började det stänka lite och när vi hade satt oss och börjat äta så hade himlen öppnat sig och det verkligen öste ner. Tror faktiskt att min käre bror hade något med den tajmingen att göra!
Som sagt så hade vi en underbar dag och jag är såå himla nöjd!! :)

Annars så rullar dagarna på i en rasande fart.. Försöker hinna med så mycket som möjligt..

Nu hör jag att K kommit hem så jag ska prata lite med honom..

Återkommer om inte allt för lång tid. ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ni var verkligen jättefina på kortet!!

2009-07-07 @ 13:10:14
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0