Vardag igen

I dag började K jobba igen efter att ha varit ledig sen den 23:e december. Det har varit såå mysigt att jag och Alva har fått haft honom hemma i nästan 3 veckor. Men i dag har vi fått varit själva. Fast mamma/mormor kom iof hit och åt lunch med oss och stannade även och fikade. Så helt ensamma har vi inte varit hela dan.

I morgon kommer Anna och Tilda hit och hälsar på.
På torsdag ska jag och Alva åka till Gävle och träffa Maria och Alma på stan.
Sen har jag inte så mycket mer planerat den här veckan..K ska vara pappaledig på fredag. Så då blir det väl till att ta bort det som är kvar av julen. Det vill säga, gardiner i köket och all mysig belysing. Jag tycker faktiskt att det ska bli jättetråkigt att sätta tillbaka vanliga lampor igen. Det är ju inte alls lika mysigt som stjärnor och stakar. Men det lär ju göras.

Helgen som var var mysig. Det blev ju lunchdejt med tjejerna, en tripp till Gävle och hälsade på Hanna, Daniel och Svea.
Jag blev så sur när vi inte fick reklamera gåstolen på Barnens Hus. Vi skulle få nya hjul i stället. Morr...
På lördagen blev det hockey och mat på MAX. Såå gott! På kvällen blev det film och mys hemma.
Och i går var vi på kalas hos pappa som fyllde år. Nästan hela tjocka släkten var där. Det var kul att träffa alla..

Nu blir det soffmys med älskligen..


Det pirrar i min mage.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0