Lista

Året som gått - 2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag födde världens finaste dotter

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja många

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov

Vilka länder besökte du?
Räknas Boden? Haha ;P

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett nytt jobb och mer pengar

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
20 februari, när Alva föddes

Vad var din största framgång 2008?
Självklart att bli mamma

Största misstaget?
Tror faktiskt inte att jag gjorde nått jättemisstag

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte nåt allvarligt

Vad spenderade du mest pengar på?
Det måste ju vara Alva

Bra låtar 2008?
Gotta Be Somebody-Nickelback, Tatoo-Jordan Sparks

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut gladare

Smalare eller tjockare?
Tjockare under graviditeten, men sen smalare än på länge

Rikare eller fattigare?
Fattigare

Hur tillbringade du julen?
Hemma med nära och kära

Blev du kär i år?
Mer kär

Hur många one night stands?
Inga

Favoritprogram på TV?
CSI, Desperate Housewifes

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej..

Bästa boken du läste i år?
Snabba cash

Något du önskade dig och fick?

Ja, Alva

Något du önskade dig men inte fick?
Ja....

Årets bästa film?
Jiddra inte med Zohan var iaf den roligaste

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En lite bättre ekonomi

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Leggings och långa tröjor/tunikor

Vad fick dig att må bra?
Att jag har världens finaste familj

Vilken kändis var du mest sugen på?
Colin Farell har det varit i några år nu ;)                  

Vem saknade du?
Min älskade bror

De bästa nya människorna du träffade?
Kan inte komma på nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0