11 månader

Nu var det ett tag sen det blev nåt bloggande sist.. Kanske dags för en lite ud..
Förra veckan var ganska lugn..

Måndag och onsdag var vi bara hemma.
tisdagen var Anna och Tilda här och hälsade på.
 På torsdagen var jag och Alva till Gävle. Först lunchade vi med Maria och Alma och sen var vi hem til Stina och Matilda och hälsade på. Sandra var oxå där.

I fredags var K pappaledig. Vi städade bort julen här hemma och på kvällen tog vi det bara lugnt.
lördagen var vi till pappa/morfar och Gunilla och hälsade på på dan. På kvällen mös vi med godis och film. :)
I söndags jobbade jag hela dagen på kiosken 09.30-17.30.

Och även i går blev det jobb hela dagen. Syrran ringde 07.40 och väckte mig. Frågade om jag kunde jobba för att hon hade fått magsjuka. Gahhh!! Första tanken var: och jag som träffade henne i gårkväll!!! Jag HATAR magsjuka!! Så jag ringde mamma och frågade om hon kunde vara barnvakt. Det kunde hon och hon var här på mindre än en timme. Ringde syrran och sa att hon fick lägga ut nycklarna på bron. Jag ville inte träffa henne. Så det blev jobb 08.30-19.30 i går. Lång dag, men det gick jättebra. Men när jag kom hem så var det som att dra ner en rullgardin. Nattade Alva och åt lite mat. Sen lade jag mig i soffan. Och där somnade jag och sov tills K kom hem från innebandymatchen strax efter 23.30. Tog en dusch och sen var det natti natti!

I dag har jag och Alva varit hos mamma/mormor större delen av dagen. Vi tog en promenad på förmiddagen. Gick förbi BVC och hämtade ut en ny AD-droppsflaska. Jag tappade den förra i golvet så den gick i bitar..Sen gick vi till mormor där vi blev bjudna både på lunch och fika. Vi gick hemåt vid 16 tiden.

Alva har blivit förkyld stackarn. Snoret bara rinner ur näsan på henne. Tycker så himla synd om henne.
Förresten så blir Alvis 11 månader i dag. Går det nåt fort eller!?? Om en månad blir hon ett helt år!!! Kan inte alls förstå det..
Och i dag är det 5 månader kvar tills vi gifter oss!!! :) :) :)
I dag har jag fått lite fixat iaf.
* Präst
* Hår och smink
* Bröllopstårta
* Beställt klänning

Så det går framåt iaf, men det är mycket kvar att fixa.
Jag ser så himla mycket fram emot bröllopet. Det kommer garanterat bli en av de lyckligaste dagarna i mitt liv..
Jag ska bli fru.. :) Jenny Öberg...Måste vänja mig vid det..Hihi :D


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad mysigt att planera bröllop!! Blir det i järbo när gifter er eller??

2009-01-21 @ 09:58:48
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Sophy

Ååå va roligt!! Jättestort grattis!!! =) Va roligt o planera å allt!!!

Snart ett år..tänk att tiden går så himla fort...NOah är 6 månader han, bara de känns ofattbart!!!

Hoppas allt är bra! kram

2009-01-21 @ 17:28:00
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: therese

Men grattis gumman hade ingen aning vad skoj älskar bröllop vad mysigt kram

2009-01-21 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0