Torsdag

Den här dagen har nästan sett ut som gårdagen.
När vi var klara för dagen, strax före 11 så gick vi till mamma/mormor.
Jag drog Alva i pulkan dit. Hon tycker att det är såå kul! :)
Vi blev kvar där i nästan fyra timmar. Alva sov middag i sin säng som hon har där. Och det gick bra. Jag ville att hon skulle vänja sig med sängen där och allt annat nu när hon ska sova där fredag och lördagnatt.
Vid 15 gick vi upp till moster på kiosken som vi lovade igår. När vi var där så ringde pappa och sa att han. Gunilla och Ulla tänkte komma och hälsa på. Så då traskade jag och Alva hem.
Satt in en blåbärspaj i ugnen när jag kom hem. Så den åt vi till fikat. Mumsigt värre! :)

Alvis sover sen en timme tillbaka. Jag är så glad att det går så bra med nattningen nu. Jag eller K ger henne välling i soffan. Sen går vi in och lägger henne i sin säng och drar i gång speldosan. Oftast innan den har tystnat så har hon somnat. Och sen sover hon hela natten till mellan 8-9. Det är såå skönt! Hoppas bara att det håller i sig. Oftast vaknar hon inte en enda gång på hela natten heller! Duktig kicka! :)

K är i Stockholm och kollar på hockey. Sverige-Ryssland, med en gammal kompis från Boden som jobbar där nere. Så han kommer nog inte hem förrens i natt han.

I morgon åker vi till Rossen med Sandra och Patric. Det ska bli riktigt kul med lite skoteråkning bland annat!

Nu ska jag packa lite innan jag ska kolla på Lyxfällan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0