Monday

Måndag igen då.. Helgen bara svischade förbi.
I går jobbade jag på kiosken 09.30-17.
I lördags jobbade jag oxå, 10-15. På kvällen var vi bara hemma och mös. Kollade på film som både jag och älsklingen somnade ifrån. Så bra var den..hehe.
I fredags slutade K redan vid lunch. Så Alva var hemma med honom medans jag och syrran var till Gävle. Hon behövde shoppa lite grejer. Jag köpte 2 par byxor och en body till Alva. Jag köpte även inbjudningskort till bröllopet. :) Nu gäller det bara att skriva och skicka iväg dom. :)
Vi var bara hemma i fredagskväll med. Skönast så när man ska jobba..
I torsdags var jag och Alva till Gävle. Först lunchade vi med Maria och Alma. Sandra kom och åt med oss hon med. :)
Efter det åkte vi och hälsade på Anna och Tilda. Så det blev en heldag i Gävle då!
Vad jag gjorde i tisdags och onsdags kommer jag faktiskt inte ihåg..

I morse såg jag att Alva har fått sin 6:e tand. Nere på höger sida. Lilla gofisen. Nu kryper hon riktigt oxå, på knäna. Men jag märker att hon vill upp och stå helst hela tiden. Hon försöker dra sig upp på alla möjliga ställen och helst uppför mina ben..haha. Nu är det ju mindre än 3 veckor tills hon fyller 1 år! Ett helt år liksom.. Ojojoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0