Förkylda

Ja nu är både jag och Alva förkylda. Snoret rinnner på oss båda. Hur drygt som helst!
Den här veckan har det inte hänt mycket. Alva stackarn har inte ens varit ut nåt. Tycker att det känns onödigt när hon inte är pigg.
 Jag var till frissan i tisdags och fick mina slitna toppar avklippta. Det var verkligen behövligt. När jag kom hem så märkte jag att det var en bra bit mycket kortare på längden. :( Men det behövdes tydligen. Undrar om jag kommer att behöva lite löshår i min brudfrisyr!?.. Ja det visar sig..

Ja som sagt så har det inte hänt mycket mer. I går var jag inte längre än till affären på hela dagen. Och i dag har jag bara varit ut till postlådan. Men jag tänkte att jag skulle åka ner och sola när K kommer hem från jobbet.

Det blir förmodligen bara lugnt i morgon med. Sen ska jag jobba både lördag och söndag, heldagar. I need the money!!

Vilket ointressant inlägg det här blev.. Men det är ju helt frivilligt att läsa den här bloggen oxå. ;P

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig!!!

2009-02-27 @ 13:28:07
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Tina

Näe funkar det bra i spjälsängen så är det ju det jättebra, då är det ingen brådska alls för er. Men för oss tror jag att detta blir den bästa lösningen. Och nu när han går och kan klättra så bra så tror jag det kommer bli bra. :-)

2009-02-27 @ 15:49:48
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0