Underbara sol..

Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna.. Heeelt underbart! :)

I torsdags när Hanna och Svea var här och hälsade på så premiärfikade vi på våran altan. Först gången i år! Det var så himla skönt att sitta där i solen!

Vad har jag mer haft för mig då??
Vi var på Öppna förskolan i tisdags och i fredags. På fredagen var jag och Alva även  in till Köpis och träffade Sandra. Jag hade tänkt shoppa lite, men Alva var inte alls på humör för det. Så vi ska göra ett nytt försök i morgon och då får Alva vara hos mormor.
I lördags och i söndags så jobbade jag. Så jag fick tyvärr inte njuta av det fina vädret nåt då..Men jag tjänade pengar i stället och det är ju inte helt fel det heller! ;)

I dag hade vi sovmorgon här hemma. Alva väckte inte mig förrens 08.20. Men hon är lite hängig och säkert lite tröttare därför. I söndags började det rinna i hennes näsa och i går rann det konstant och hon hade även lite feber igår. Men i dag har hon varit mycket piggare och snoret har inte alls runnit lika mycket idag. Men de tre senaste nätterna har jag varit tvungen att vara inne med henne tills hon har somnat. Hon som alltid har varit tvärtom. Vet inte om det har med förkylningen att göra eller om hon har kommit in i en ny fas. Men det har iaf gått jättebra, än så länge.
Jag har suttit brevid sängen och hon har somnat på ca 20 minuter. Så jag ska absolut inte klaga.

Måste ju även skriva att jag och Alva var på 1-års kalas i går! Det var Tilda som fyllde år! :)

Nu ska jag greja lite grann innan det är dags för Desperate. Det får jag inte missa..

K är borta och jobbar igen. Men det här är (är det sagt) sista veckan iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0