Finväder!

Vad skönt det är när solen äntligen vill kika fram! Fast det har tyvärr blåst en del. Men det har varit nästan +8 grader. Riktigt nice!

När jag och Alva hade gjort oss klara för dagen, så tog vi en promenad. Var in på affären och handlade lite och hälsade sen på moster på kiosken. På eftermiddagen var vi på återbesök på Hälsocetralen för att kolla Alvas öron sen hon hade öroninflammationen. Det såg jättefint ut nu. Skönt! :)
När vi var klar där så åkte vi och hälsade på morfar och Nillan!

I går var vi först till mormor och hälsade på. Sen var jag upp på kiosken och jobbade mellan 13-15 när syrran var och lämnade blod.
På eftermiddagen var vi till Gävle och grattade Anders som fyllde år.
Alva och Tilda var så söta ihop. Tilda skjussade Alva i sin lära-gå-vagn. Det såg så himla gulligt ut!

I måndags hade vi finbesök av Sandra! :)

I morgon var det tänkt att jag och Sandra skulle träffas på Köpis för att shoppa lite. Men tyvärr så ligger både hon och Patric i magsjuka. Stackrarna..
Får se om jag får med mig mamma i stället kanske..

Nu har jag inte så mycket mer att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0