BVC

I dag när jag och Alva hade gjort oss i ordning så gick vi ut på en promenad. Vi var ute i typ en timme. Och det var såå skönt. Jag gick ganska lugnt med vagnen och bara njöt av solen.. Riktigt nice! :)

Vi gick till moster på kiorren och hälsade på. Där åt vi även lite lunch innan det var dags att gå till BVC och väga och mäta lilla Alvis.
Hon är nu 79 cm lång och väger 11150 g.
På vägen därifån så somnade lillstumpan i vagnen. Så jag gick hem till mamma och lämnade av henne där, så fick hon sova ute på altanen där.
Jag var tvungen att gå hem och göra ett ATG prov på datorn. Det ska börjas med "Direkt spel" på kiosken. Så alla som jobbar måste göra ett prov. Kan ju säga att det var inte lätt och det var hur mycket som helst att läsa innan. Men efter ett par fösök så klarade jag det iaf..

Så då gick jag tillbaka till mamma och där blev vi kvar tills det var dags att gå hem och göra kväller med Alva.
Så nu sover hon sen en timme och K är borta och jobbar och jag sitter i soffan och ska kolla på CSI som börjar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0