Vilken natt

Ja inatt har verken jag eller Alva fått sova så mycket.
Hon somnade vid 19.30. Jag somnade vid 00.20. 00.40 vaknar jag av att Alva är vaken. Gick upp och gjorde välling. När jag kom tillbaka märkte jag att hon hade kissat mycket, så jag bytte blöja. Efter det var det kört att få henne att somna om. Täppt i näsan var hon igen också. Det tog drygt 2 timmar att få henne att somna igen. *pust* När hon väl hade somnat om vid 03 tiden tänkte jag att nu kanske hon sover ganske länge. Men nej, vid 06 vaknade hon igen och ville ha mat. Då gick det iaf lite fortare att få henne att somna om. Sen sov hon till 08.30, då var det matdags igen. Men hon somnade om igen och sov sen till strax före 10.

Tur att det är väldigt sällan det blir sådär med sömnen. Men det är jobbigt när det blir. Kan ju meddela att jag inte var så pigg där vid 00.40 när jag endast hade sovit ca 20 minuter. Och när man sen fick vara vaken till nästan 03..ZZzzzZz.

Känner mig inget trött nu iaf, så det är ju skönt!
Snart kommer Zandy hit på besök. Det ska bli riktigt trevligt! Jag ska bjuda henne på lunch.
Alva springer omkring här i gåstolen. Hon har springit fram och tillbaka flera gånger enda från tröskeln vid köket och enda bort till hennes rum. Det är ju en lång bit. Gogumman! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå gumman! What now?! Hon inte bara läser... Hon kommenterar oxå! =) Jobbigt med vaknätter! Särskilt när man är själv med dem. Hoppas det blitt bättre å bara var en engångsföreteelse! Syns på onsdag! Kramis

2008-09-18 @ 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0