Torsdag

Så var det snart helg igen då! Skönt, men tiden behöver väl inte gå så himla fort.

I går var jag och Alva på språng nästan hela dagen.
Först var vi och hälsade på Marre och Elvira vid 11 tiden. Fick god lunch där och så blev det så klart en hel del snack. Vi hade inte träffats på ca 3 månader, så det fanns mycket att prata om. Alva och Elvira var så söta med varandra. Dom satt i varsin matstol och kikade på varann och kände på varann. Sen skjussade Elvira runt Alva i sin gåstol. Då var dom såå himla gulliga.
Vid 14 tiden åkte vi därifrån. Vi åkte då vidare till kusin Elin som har flyttat. Jag ville se hur de hade fått det. Det var så fint så. Blev sittande där några timmar. När vi kom hem var det matdags för Alva.

Nu har en liten tandsing börjat titta fram på lillan. Men bara toppen än så länge. Det är ju så sött! Min lilla goding! :)

I dag har vi faktiskt bara varit hemma. Egentligen skulle jag ha träffat Hanna i Gävle vid 15, men eftersom jag inte hade nån barnvakt så struntade vi i det.
Nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig till Gävle. Jag ska ut och äta med jobbet. Eller ut och ut, vi ska sitta i personalrummet och käka. Vi kunde väl ha gått ut och äta tyckte jag, men nää..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0