Solsken

Vilket härligt väder det har varit idag! Helt underbart!!
Anna och Tilda har varit här och hälsat på idag! Mycket trevligt! Vi åt lunch och fikade och sen tog vi en promenad. När vi kom hem hit igen så satte vi oss ute på altanen i solen och drack lite kaffe igen. Det gäller att passa på att vara i solen när den för en gång skulle vill visa sig.
Dom åkte hemåt vid 17 tiden. Då var det middagsdags för Alva. Mitt i maten kom mamma hit och tog över för jag och syrran åkte till Parkis och simmade. Hur skönt som helst. Det är verkligen en träningsform som jag tycker om. Nästa vecka börjar vattengympan i ledning av min kusin. Så det ska jag börja gå på då.

Alva har varit mycket piggare idag. Men hon sov till 11.20 idag. Så länge har hon nog inte sovit sen nån gång i våras. Så jag kände mig verkligen utvilad när jag vaknade 10.10.

I morgon får vi besök av Marre och Elvira. Jag ska bjuda Marre på lunch.
På torsdag kommer Maria och Alma hit. Men på förmiddagen ska jag i väg och sätta in en spiral. Det funkar inte med piller för mig. Jag är alldeles för glömsk.. Och alla dessa mellanblödningar.. grrrr. Det kanske var lite too much information.. haha


Nu börjar det väl bli dags att tänka på refrängen här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0