Redan söndag

Ja nu är snart denna helg också över.. Helgerna går ju extra fort när K bara är hemma då.

I går var vi till Sandviken en sväng. Det var Stora Träffen. Men det var då inte mycket att se. Vi var in på Kappahl och bytte Alvas vantar, sen gick vi förbi Länsförsäkringar där Emma jobbade. Fick en kopp kaffe där. Efter det gick vi till Hemmakväll och hyrde en film och köpte godis. Vi åkte förbi Rusta på vägen hem och var även in på Maxi och handlade ingridienser till tacos.
Sen var vi bara hemma. Åt tacos, kollade på en riktigt bra film "21" och åt en massa godis. En riktigt mysig kväll! :)

I dag har vi bara varit hemma. Kollade på F1. Sen har jag tvättat och grejat.
Nu är K på firman och Alva sover. Så då passar jag på att blogga lite.

I morgon åkter K till Halstavik igen. Tråkigt.. Men veckorna går ju iaf fort.
Jag ska träffa Sandra i Valbo i morgon. Jag ska försöka hitta nåt att ha på mig på lördag när vi ska ut. Får se om jag hittar nåt.
På onsdag ska jag till Gävle och träffa Anna och kanske Hanna.
Sen får vi se vad resten av veckan har att bjuda på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0