Något på G?

Undrar om jag är på väg att bli sjuk eller nåt!? Har liksom ingen ork i kroppen och känner mig trött. Kände tidigare att jag hade lite ont i halsen när jag svalde, men jag känner inget nu.. Vill inte bli sjuk. Gud va tråkigt! Men jag är iaf glad att jag faktiskt inte har varit sjuk på lääänge. Hoppas iaf att det inte bryter ut nåt.

Har bara varit hemma idag oxå. Det har verkligen varit en lugn helg det här. Men det är skönt när man inte är riktigt pigg.
Jag var bara upp och handlade lite tidigare, annars har jag bara varit hemma. Pappa och Gunilla kom hit och hälsade på efter lunch. Så vi fikade och dom passade på att gosa med Alva. :)

Nu är det dags för middag här hemma. Det blir grillat.. Mumma..

Nästa vecka:
Måndag: Inget planerat.
Tisdag: Shoppa med syrran (fast det blir nog bara fönstershoppa för min del).
Onsdag: Hälsa på Marre och Elvira.
Torsdag: Träffa Hanna på stan i Gävle, sen käka med jobbet.
Fredag: Inget planerat.
K ska jobba i Sthlm onsdag och torsdag. Så då får jag och Alva sova själva. :/

Kommentarer
Postat av: therese

hello hör gärna av er om ni kommer till viken jag tar gärna en träff nu innan vi försvinner ett tag:)..du kan väl höra av dig kram

2008-09-08 @ 08:31:30
URL: http://thessi66

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0