Min prins

I dag när jag gick ut och hämtade posten så hade jag fått ett chokladogram! What, tänkte jag. Hade inte en aning vem det kunde vara ifrån.
När jag kom in och öppnade så låg det en chokladask där och en jättesöt liten nalle och ett kort där det stod: Till mina älsklingar som jag saknar mest. Puss och kram från er älskling! När jag läste det så sprutade tårarna. Jag har verkligen världens bästa kille jag! Han är såå underbar. :)

Marre och Elvira var här på lunch idag! Mysigt var det! Alva och Elvira var så söta med varandra.
När dom hade åkt gick jag och Alva ut på baksidan. Alva låg i vagnen och sov en stund och jag krattade heela baksidan. Det var jobbigt kan jag lova. Svetten rann. För det var ju varmt ute.
När jag var klar med krattningen så gick vi in och Alvis fick mellis. Sen tänkte vi gå en promenad, men när jag höll på och klä på henne så kom syrran. Så vi väntade med att gå en liten stund. Syrran hade köpt en jättesöt morgonrock åt Alva. En vit med svarta spöken och stjärnor. Hennes badlakan med huva börjar bli lite liten. Så det var ju jättesnällt att hon hade köpt en sån!

Sen gick vi iaf en liten prommis. Vi gick förbi affären och köpte några grejer.

När vi kom hem så kom först mamma på besök och sen pappa och Gunilla. Så vi fikade allihopa.


Nu sover Alva sen ca 1 timme tillbaka och jag ska kolla på den nya serien som precis har börjat på 4:an.


Kommentarer
Postat av: Sophy

Va skoj att du tycker om den..=) Din ligger under "favoriter" på min dator så jag är inne och kikar minst en gång om dagen om du har uppdaterat..=)Är ju ett superbra sätt att hålla koll på vad alla gör..;0)

Jaa, den är inte liten hennes mage nu inte!! Men de är ju inte långt kvar heller..17 oktober har hon tid!! Skoj skoj!

Tack! Jaa han är för underbar..och så otroligt snäll..hoppas de håller i sig! =)

Lilla Alva går inte av för hackor hon heller..sötis! hon verkar vara supersnäll hon också!! Det är verkligen helt underbart att vara mamma! Nog för att det är jobbigt ibland..men det kan ju inte alltid vara en dans på rosor..=)

Ha det så bra!! Kram på er!!

2008-09-24 @ 22:24:39
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0