Måndag igen

En ny vecka och en hel vecka utan Kenneth.. Usch och fy..Jag tycker verkligen inte om när han är borta.

I dag har Alva inte varit nå pigg. Hon vaknade vid 05.30 i morse. Jag gav henne mat och trodde att hon skulle somna om som hon brukar göra. Men hon blev så ledsen. Så jag tog in henne och lade henne brevid mig i våran säng. Men inget hjälpte och hon bara grät och grät. I nästan två timmar var hon ledsen. Vid 07.30 somnade hon av utmattning. Jag med. Strax före 09 vaknade hon igen och var ledsen. Gav henne mat igen och det blev lite bättre.
Hon har varit stenhård i magen idag. Tror att det är därför hon har varit ledsen. Hon har varit lite gnällig nästan hela dagen. Tog även tempen på henne på eftermiddagen eftersom jag tyckte att hon kändes varm. Hon hade 38,7 i temp. Så jag gav henne en alvedon.
Mamma har varit här idag och även syrran kom hit en sväng och fikade. Fick lite svamp som hon hade plockat i helgen. Hon berättade att det har gått vägen med jobbet för henne. Är så glad för hennes skull. Det kommer nog att bli jättebra det där!
Nu sover iaf Lillan. Jag hoppas verkligen att hon får sova bra inatt.

I går var vi ute och grejade lite grann.
K klippte gräset och jag tänkte plocka krusbär. Men det fanns inte ett enda bär kvar på busken. Haha..
Men jag krattade framsidan efter att K hade klippt. Sen sopade jag uppfarten och så tvättade vi bilen.
Alva låg i vagnen och lekte under tiden. Hon sov även en stund.

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0