Kalas

I dag fick jag sovmorgon.Vaknade inte förrens vid 09.20. Kände mig riktigt utsövd.
Gick upp och hämtade lillan som låg i sin säng och pratade. Vi gick upp och gjorde dag.
Sedan gick vi till ICA en sväng och handlade lite. Var sen hemma ett tag, åt lunch och så.
Sen åkte vi till Sandviken. Jag var tvungen att leta efter bh och baddräkt. Jag hittade ingen baddräkt men köpte två bh:ar.
En som jag kan ha under tubtop ( och faktiskt höll den sig på plats) !!! och så köpte jag en som man även kan ha som halterneck. Men den ska jag byta storlek på i Gävle i morgon.
Jag och Alva mötte upp mamma och sen pappa på stan. Pappa sa att han och Gunilla skulle till min farbror (eller min fasters man är det) för att han fyllde år idag. Så då bestämde jag att jag och Alva också skulle åka dit och hälsa på. Så det gjorde vi. Det var fullt hus där. Blev bjuden på varm smörgåstårta och kladdkaka efter det. Jättegott var det. Fast det stred ju verkligen emot vad jag äter. Men ibland får man fuska.. :P

Vi kom inte hem förrens strax efter 19. Gjorde välling då och nattade Alva. Hon somnade nästan på en gång.
Så nu sitter jag här! Har nyss provat outfiten som jag tänkte ha på lördag och det kändes faktiskt riktigt bra. Så nu behöver jag inte tokleta kläder imorgon. Skönt!

Så har min dag sett ut!
Nu ska jag kolla på tv. Snart är det premiär för Desperate Housewifes! Det får man ju inte missa! :)

I morgon blir det en heldag i Gävle! Ska först träffa Anna och Tilda på stan för en lunch och sen ska vi åka och hälsa på Stina och Matilda. Var jättelängesen vi träffades, så det ska bli jättekul! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja jag och Matilda ser framimot att träffa er oxå i morgon =) Ska vi mysa. Kram

2008-09-30 @ 22:43:24
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad trevligt med kalas sådär!! :-)

2008-10-01 @ 17:48:42
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0