Ensam

Det känns så tomt här hemma nu när inte älsklingen är hemma. Jag är så van att nästan alltid ha honom hemma på kvällarna, så det känns faktiskt konstigt att vara själv. Iof så är ju lillgumman hemma, fast hon sover.

Trodde att det skulle bli en hemmadag för mig och Alva igår. Men syrran kom hit på förmiddagen och frågade om vi ville följa med till Sandviken och kolla i lite affärer. Så det gjorde vi. Vi var på Dollar, Rusta och Gallerian och så var vi in en sväng till Owes. Men jag handlade inget.
På kvällen var jag och syrran på "Vuxensim" på Parkbadet. Gud vad det var skönt att simma. Det har jag faktiskt saknat. Vi simmade iaf 1 km.
Så nu ska vi köpa kort där har vi tänkt. Vi ska nog även prova på vattengympa. Kul att det är min kusin som är ledare då.
Men nu måste jag få tag i en baddräkt. Och det är lättare sagt än gjort. Hittade ingen i dag när vi var i Valbo. Inte heller när jag sökte på nätet. Så det var lite irriterande. Jag vill inte gå på vattengympa i min bikini precis. Men jag får väl leta vidare och hoppas på att jag hittar nån snart! Nån som vet nåt ställe där det finns bra baddräkter kanske??

I dag har vi tre varit till Köpis och Ikea. Jag köpte faktiskt en tunika på Gina. Ska ut och äta med jobbet på torsdag, så då kände jag att jag ville ha nåt nytt. Men nåt mer än så blev det inte handlat för mig.

Nu ska jag kolla på tv en stund innan det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0