Dagen

Nu är spiralen på plats. Det gick bra. Fast jäklar vilken molande värk jag fick efteråt. Ajaj..
När jag var klar där så gick jag till Synsam och köpte nya linser. Sen åkte jag hemåt igen. Syrran var hemme med Alva under tiden. De hade varit ut på en prommis och varit hem till syrran och pumpat däcken på vagnen.

Efter lunch kom Maria och Alma och hälsade på! Tredje besöket den här veckan! :) Trevligt med besök.
Vi fikade och pratade en massa. Och Maria introducerade Tradera för mig. Jag hade faktiskt aldrig varit inne på den sidan tidigare. Men jag kände att det började bli dags eftersom nästa alla fyndar där. Tänkte att jag skulle försöka sälja lite kläder efter Alva där.

Nu har dom nästan nyss åkt och Alva sover fortfarade middag. Hon har sovit ca 1,5 timme. Det hör inte till vanligheten.
Så jag passar på att blogga lite grann..

I morgon kommer ÄNTLIGEN min älskling hem. Som jag har längtat alltså. Alva med tror jag. Och jag kan ju gissa hur mycket K har saknat Alva, och mig med tror jag faktiskt. ;)

Nu hör jag att lillgumman har vaknat..

Kommentarer
Postat av: Sophy

Heej!! Jaa men det tycker jag verkligen att vi kan göra..ses alltså..=) Skulle vara jätteroligt att träffa er!! Så det kan vi väl styra upp tycker jag!! Nu har man ju en massa tid också..och jag blir rastlös när jag inte har nåt att göra..haha!

Nu är det sovdags för mig!!

Ha en trevlig helg!

kramkram

2008-09-25 @ 23:53:42
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0