7 månader

I dag blir våran lilla gumma hela 7 månader gammal. Vart har dom här månaderna tagit vägen kan man undra!??
Hon är i alla fall väldens snällaste Alva. Hon sover bra på nätterna och har börjat äta lite mer varierad mat.
Gåstolen är det bästa hon vet. Det är full fart på henne i den. Och det riktigt lyser om henne när hon springer omkring. :)
Hon är ofta väldigt pratsam när hon går omkring i gåstolen. Det hon säger mest är: ga-ga och ke-ke. Men även en massa annat lite mer svårtolkat..hihi..
Hon är väldens underbaraste och det bästa som finns i mitt liv. Hon och Kenneth gör verkligen mig hel. Vad skulle jag göra utan dom! Min underbara lilla familj! Jag älskar dom över allt annat på denna jord.

Det är såå skönt att få ha K hemma igen. Tyvärr så är det bara över helgen, för på måndag ska dom tillbaka till Halstavik och jobba. Buhuu.. :( Och dessutom 3 veckor till + en helg på slutet. Det känns verkligen inte kul. Men vad gör man!?
Jag hoppas verkligen att det blir jobb på hemmaplan sen igen.

I dag har vi varit till Sandviken en sväng. Vi var in på ÖoB och kikade. Köpte lite smågrejer bara. Sen var vi hem till pappa och Gunilla. Det blev lunchdags, så vi passade på att ge Alva mat hos dom. Vi andra åt oxå. När vi var där kom min farmor och hennes gubbe och hälsade på. Så då fick vi träffa dom med. Det blir inte av så ofta. Efter lite fika så tackade vi för oss och tänkte åka till Dollar och Rusta. Men när vi kom dit var klockan 15:45 och de stängde 16. Så vi struntade i det och var im på MAXI och handlade lite i stället.
På vägen hem fick jag en grym huvudvärk. Börjar tro att jag kommer att bli sjuk snart. Känner mig inte så pigg.
Så resten av kvällen blir det lugnt. Vi har hyrt en film som vi ska se.

I går var vi till Gävle på dan. K skulle spela tennis med A. Så jag och Alva träffade Anna och Tilda på stan och lunchade med dom. Passade även på att kika i några affärer innan K skulle hämta oss. Jag köpte 3 bodys till Alva på LIndex. Men det var väl det enda jag köpte. Tror jag!!

På kvällen var vi bara hemma och mös. Jag hade längtat så mycket efter K så var var mycket mys att ta igen. ;)

I torsdags var jag och Alva till Sandviken och träffade Hanna och Svea. Vi käkade lunch och tittade runt lite på stan.

I onsdags hade vi en hemmadag. Det var jätteskönt. Varken jag eller Alva så nåt pigg så det var välbehövligt att bara ta det lugnt.

Så har de senaste dagarna sett ut för mig. 
Nu är det middagsdags för oss!!
 


Kommentarer
Postat av: Alvas faster

Hejsan på er! Jag ville bara gratta Alva på sin 7 månaders dag!!!! Hoppas att ni har det underbart och att ni riktigt myser i höstmörkret! Ha det bra och må så gott!! Massa kramisar från oss uppe i norr =)

2008-09-20 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0