2:a september

Så är vi redan inne i september månad. Vilket innebär att sommaren verkligen är helt över. Fast det har den ju varit sen länge. Om nu kan kalla det som var för sommar. Usch!

Dagarna rullar på här hemma. Och vi är friska och mår bra alla tre..Peppar peppar
Sen sist så har det varit lite surströmmingsskiva här hemma. Det var i torsdags som jag, mamma, Anna, Karin och Ulla var hemma hos oss och åt. Och det var sååå jäkla gott med surisar.

I fredags var jag till Gävle med K. Han spelade tennis med A och jag och Alva träffade Maria och Alma på stan under tiden. När de hade spelat klart hämtade de mig på stan och så åkte vi hem till Anna och Tilda och åt grillat hemma hos dom.

 I lördags var jag ut med Sandra och Tina. Mamma skjussade in mig och Tina till Sandra i Gävle. Men innan dess lämnade vi av Alva hos morfar och mormor Gunilla. Vi hade det riktigt kul hos Sandra. Men det blev väl nån drink för mycket för min del. Vi var ut på HB och det var väl helt ok (det jag kommer ihåg). K kom och hämtade mig vid 02 tiden. Han hade varit på Dalhalla och lyssnat på P Floyd.

Söndagen tillbringade jag i ryggläge. Fy f***n vad jag var bakis. Kunde inte vara på benen förrens vid 20 tiden på kvällen. Då är det illa. Keckes föräldrar kom vid 20 så jag pallrade mig upp och gjorde lite fika.

I går var vi alla fem till Köpis och Owes en sväng. Mycket mer en så hände väl inte.

I dag har vi inte gjort nåt hitills. Roger och Eva-Britt är i Sandviken (tror jag). Dom skulle iaf åka och växla pengar. Dom ska ju åka till Belgien på Formel 1 på torsdag.
På eftermiddagen ska vi iaf åka till pappa och Gunilla och hälsa på en sväng.

Sen vet jag inte vad som händer resten av veckan. Eller jo, det vet jag visst. Gulp..Glömde att jag ska till avdelningen för Klinisk Fysiologi på sjukhuset på torsdag och göra en tryckmätning och en 24 timmars registrering av pH i matstrupen. Vilket innebär att de först ska föra ner en slang genom näsan och ner i matstrupen. Trycket i matstrupen registreras genom den. Sen byter de slang till en som känner av pH i matsrupen. Så den slangen ska jag ha i i 24 timmar. Undrar hur härligt det känns. Kan säga att jag gruvar mig en hel del. Men det är väl nödvändigt för att jag kanske ska få ordning på min mage..

Kommentarer
Postat av: therese

lycka till gumman hoppas det går bra med allt nu kram

2008-09-02 @ 17:05:00
Postat av: Anonym

Har gjort precis den udersökningen när jag var med i en medicinstudie. Det är inte så farligt som det låter, killas mest. Kanske kan lugna dig lite iaf. :) Hoppas det går bra!!

2008-09-03 @ 13:10:33
Postat av: Jenny

Therese: Tack gumman..

Anonym: Tack för det. Nu känns det genast bättre =)

2008-09-03 @ 20:38:08
URL: http://jenkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0