Veckan

Så var det redan fredag igen då! Veckorna går så fort så jag hinner knappt med..

I tisdags blev det en hemmadag med en sjuk K som var hemma från jobbet.

I onsdags var jag, Alva, mamma och syrran till Valbo en sväng. Först var vi in på Ikea. Där köpte jag ett nytt spjälskydd till Alvas säng och en stor plastlåda till hennes leksaker. Sen var vi in på Köpis. Där blev det bara ett presentkort inhandlat. På kvällen var jag och syrran på stationsträning.

I går var jag och Alva på kiosken med syrran. Jag hjälpte henne att städa där. K kom dit när han hade slutat jobba. Han skulle hjälpa syrran att sätta ihop en skänk. Jag lämnade Alva med dom och åkte till Sandviken och grattade Elin som fyllde år. Blev sittande där ett tag och sen var det dags att åka hem och göra sen middag. Räk och chiligryta stod på menyn. Jag tyckte inte alls om den. Men det gjorde iaf Kenneth och syrran. Tror att det var ingefäran som gjorde att jag inte gillade den.
När vi hade ätit och syrran hade åkt så satt jag upp de nya gardinerna till vardagsrummet som jag hade skickat efter. Blev lite förvånad när jag märkte att det var typ filttyg..!! Lite ovanligt.. Men det blev ganska bra..

I dag har jag och Alva varit i Gävle hela dagen. Först var vi till Hanna och Svea-Maria och hälsade på. Det var längesen vi träffades sist. Jag blev bjuden på jättegod mat av Hanna.
Vid 15 tiden åkte jag och Alva till stan och träffade Anna och Tilda. Först tog vi en fika på Coffeehouse. Sen köpte jag lite mer grejer på BR till festen nästa helg. Köpte även min outfit som jag ska ha då. :) 
På vägen hem stannade vi till på Östens Pärla och köpte med kinamat hem.

Nu på kvällen har jag och älskligen myst i soffan och kollat på Idol. Lilla älskligen hon sover.
Nu ska jag strax kolla vem det blir som åker ut ikväll.. Jag hoppas på Johan eller Lars..

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det vart ju Lou Lou som åkte. Men Kevin och Alice är ju kvar som tur är.. :-)

2008-10-24 @ 22:53:32
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0