Nytta och nöje

Ja idag har jag hunnit med både och! :)
Först var jag och Alva till Gävle. Lunchade med Anna och Tilda på Nian. Vi var även in i några butiker. Jag skulle byta min ena bh:n som jag köpte igår. Men såklart så fanns inte den storlek jag hade tänkt byta till. Så jag behöll den jag hade köpt i stället. Den är väl kanske bra ett tag iaf. Sen var jag in på Kappahl och skulle kolla om baddräkten jag testade i Valbo fanns. Det gjorde den. Men ingen större storlek. Men jag provade samma storlek som jag provade i Valbo och faktiskt så var den som jag provade i dag lite större. Så jag köpte den. Hade en 25% rabattlapp, så den kostade endast 187:-.
Var sen in på Systemet och köpte vin tills på lördag. Och sen köpte jag en tröja och strumpor till Alva på H&M.
Vid 15 tiden åkte jag och Alva till Stina och Matilda och hälsade på! Det var så trevligt så! :)
Åkte hemåt strax före 17. Skyndade mig att packa upp det jag hade köpt, packade träningsväskan och åt en macka. Sen kom mamma hit och var barnvakt medans jag och syrran var på stationsträning i vatten på Parkis. Superbra träning tyckte jag. Så det ska jag fortsätta med. Och baddräkten funkade bra den med! :)

Nu ska jag slappa ett tag i soffan innan det är dags för sängen.

I morgon kommer äntligen älsklingen hem igen! Som jag längtar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0