Hemskt

Kände mig verkligen som världens sämsta mamma i morse när Alva ramlade ner från våran säng. Jag blev så fruktansvärt rädd. Vi låg i våran säng och tittade på tv. Alva rullade runt lite som hon brukar. Men så halkade mitt täcke ner mot golvet och Alva med det. Dunk sa det i golvet och hon började gråta. Gissa om det gjorde ont i mitt hjärta. Tog upp henne på en gång och faktiskt blev hon lugnt rätt fort. Tittade på hennes huvud och ansikte, men jag kunde inte se nån bula eller rådnad eller så. Fallet blev inte så himla högt eftersom hon låg ner och mer kanade ner på golvet. Men rädd så in i helsike blev jag. Det går ju så himla fort när det händer. Hemskt var det i alla fall..

I dag har vi bara varit hemma. Jag bjöd hit mamma på lunch. Sen blev vi sittande och pratade ett bra tag.
Helgen har varit lugn. I går kom pappa och Gunilla hit och hälsade på på eftermiddagen. Vi köpte mat på krogen som vi åt hemma hos oss.
I lördags var vi bara hemma på dan. På kvällen åkte jag hem till Stina. Sandra och Tina var oxå med. Vi blev bjudna på pastasallad och sen kaffe och tårta. :) Sandra hade med sig filmer från sin videokamera som vi kollade på.
Vid 23.30 åkte vi hemåt. Det var en jättetrevlig kväll..


Nu ska jag greja lite här hemma innan jag och syrran ska åka på kvällssim..

Just ja, måste bara skriva att i fredags kröp Alva ca 1,5 meter, baklänges. :) Men framåt har hon inte tagit sig än. Men det står nog inte på..


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha sötisen som kryper bakåt!!! Huvudsaken att man tar sig fram ju. ;-)

Fy så otäckt att hon trilla ner från sängen, men det är nog väldigt vanligt att barn gör. Dem är ju såååå snabba!!!

2008-10-28 @ 09:25:30
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: stina

Du har fått en utmärkelse! Läs min blogg för info! :-)

2008-10-31 @ 23:26:53
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Sophy

Du har fått en till utmärkelse..=)

2008-11-02 @ 22:27:38
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0