Ny dag

Det känns som att klockan är mycket mer än vad den egentilgen är. Det kanske beror på att man har varit uppe sen 06.40. Har iaf hunnit med en hel del sen dess!
Nu är det snart dags för lunch för mig och Alvis. Sen ska vi åka till Viken en sväng. Mamma/mormor ska oxå följa med. Jag ska på synundersökning och sen ska vi hem till pappa/morfar. Jag erbjöd mig att hjälpa honom att göra lite julfint där hemma med nya gardiner och så nu när Gunilla är borta.
Sen ska jag hjälpa syrran i kiosken. Det är ju meningen att hon ska öppna img. Så vi får verkligen hoppas att Telia, som har krånglat och fördröjt allt, fixar det som ska idag. Så då ska vi fixa det sista där, så att allt är klart tills img.

Resten av veckan är fullspäckad för min del.
Torsdag: Frissan 11.00. Jobba i kiosken efter det
Fredag: Älskligen fyller år! :) Fixa smörgåstårta + vanlig tårta
Lördag: Jobba i kiosken
Söndag: 1:a advent *mys*. Gå på julskyltning, sen fika hemma hos oss hela familjen

Just ja, måste även skriva att Alvas vänstra framtand uppe kikade fram i måndags! :) Sötnöten min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0