Helg

Så var det fredag igen då! :)
Det här har verkligen varit en lugn vecka. Har inte gjort mycket alls.. Körde stationsträning i onsdags. I går var jag och syrran på mässa på Privab i Gävle. Syrran handlade lite grejer till kiosken. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket.. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland tycker jag. I kväll blir myskväll. Äta lite gott och kika på Idol.
I morgon ska jag och älsklingen in till Gävle och äta på Churtstreet och efter det ska vi gå på bio.
Syrran ville så gärna att Alva skulle sova hos dom i morgon, så då passar vi på att göra nåt kul ihop. :) Jag har längtat efter Breast of chicken hur länge som helst.. Gott serru ;)

Annars är väl allt som vanligt här hemma. Alva är det verkligen full fart på. Går hon i gåstolen så är bus hela tiden. Hon drar i gardinerna, drar i snörena på stolsdynorna, knycker korgen under avlastningesbordet i hallen, tar mösser och sjalar i korgen där vi har sånt och öppnar skåpluckor. Så det gäller att passa hela tiden och säga aj aj. När hon sitter på sitt täcke och leker med sina leksakar så är det lungare. Då håller hon sig där. Kan ju bara tänka mig hur det blir när hon börjar krypa, för att inte tala om när hon börjar gå!!! Då får förmodligen inte mamma en lugn stund. ;) Haha..
Men hon är då världes goaste och snällaste. Det finaste som finns på denna jord!! Jag kan verkligen skratta mig lycklig som har henne och världens bästa kille. :D


Alva 5 dagar gammal..


Alva 8 månader..

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja du det går undan!!! söta lilltjejjen!!

2008-11-07 @ 19:08:09
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0