Festen

Nu är det en hel vecka sen jag bloggade sist. Jag hinner liksom inte med..
Det hände väl inte så mycket förra veckan heller. Inte förrens i lördags när jag och Kecke hade Halloweenfest hemma hos oss. Det var en riktigt lyckad fest! :)
Vi var 23 stycken här hemma och alla var utklädda. Det var en salig blandning av utklädnader. Tänkte lägga upp lite bilder på Facebook sen..
Vid 18 kom alla. Vi bjöd på tacopaj, sallad och bål. Christian hade tagit med kolsyreis. Det vart en riktig partyhöjare.
Det var ett jäkla drag här hemma. Massa dans och mingel. ;)
Vi hade även en liten tävling där man skulle rösta på bästa utklädnaden. Den vann Sandras Patric som var utklädd till kanin..haha.. Han var en värdig vinnare! :)
Vissa blev då riktigt klappkanon i lördags. En person var tvungen att åka hem redan vid 23, då denne hade somnat i soffan..haha. En annan somnade inne på gästsängen och en tredje gick hem för att h*n var för full. Men det verkade som att alla hade kul i alla fall.
Vid 03 drog sig de sista hemåt.. Anna och Anders sov kvar hos oss.

Hur jag mådde igår orkar jag inte ens gå in på. Säger bara urk..


Kommentarer
Postat av: Sophy

Låter som en riktigt trevlig fest!! Jag ser framemot ett riktigt party nu jag också..Var ju ett år sedan man var på riktigt partaj nu!! Haha!



Hoppas allt är fint med er!

Kramar

2008-11-03 @ 22:41:51
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: therese

ååå ut med bilder sandra skickade till mig men kunde inte titta..hoppas allt e bra dags för en dejt snart igen kanske nästa vecka då e jag änkling pöss

2008-11-04 @ 09:38:06
Postat av: Sophy

Ja jag vet, det är ju hur många som helst...90 pers!Varav kanske 10-15 kommenterar och 30 st kanske jag vet vilka de är...myysko!! Förstår inte varför man inte vågar ge sig till känna! Men men...



2008-11-05 @ 22:36:08
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sophy

Du, han växer veerkliigen så att det knakar!! Ingen liten kille dehär inte!! nu har han 68..men dom bodysarna sitter precis..så jag ger mig på 74 direkt istället, såfår dom välvara aningen för lång i armarna ett tag då..men hellre de än att han växer ur de efter en vecka..! Tjitt...8 månader! De går verkligen hur fort som helst!! Står inte på förrän NOah är 8 månader!! Helt otroligt att vi kan börja med smakportioner om två veckor!!



Ha de fint!



kramkram

2008-11-05 @ 23:03:31
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0