Mer besök

Igår var Alva till Köpis för första gången. Det var inget som hon tyckte var kul direkt. Inte vill hon ligga i vagnen när hon är vaken heller. Jag och Alva mötte upp Sandra där vid 10.
Innan dess hade jag och Kenneth varit till Familjerätten. Så nu har han skrivit på papper att han är Alvas pappa. Inget han skulle kunna förneka heller, så lik honom som hon är! ;)
På Köpis hade jag hoppas på att hitta lite kläder. Men det gick inget bra. Jag hittade en lång skjorta till mig och så köpte jag en body till Alva.
När vi hade varit i Valbo så åkte vi och hälsade på Tina och Max. Det var så kul att träffa dom. Alva hon sov så gott som hela tiden.

Idag har vi haft en hemmadag. Alvas mormor har varit här och varit lite "barnvakt" så jag har kunnat greja lite.
Sen fick vi besök av min kusin Emma och henns Ante. Alva fick en så söt klänning och en prickig body av dom.

Imorgon kommer Alvas farmor, farfar, faster och farbror hit. Dom blir kvar över helgen. Det ska bli så kul att träffa dom.

Nu ska jag mysa med min lilla familj i soffan! :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, näe han hade väl inte behövt skriva på några papper tycker jag! =) Va kul att norrlänningarna kommer! Hoppas det går bra och att det inte blir alltför intensivt! Hoppas det går fortsatt bra med allt! Kram

2008-03-13 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0