Spännande..

Idag får nog Stina sin efterlängtade bebis :). Jag fick ett sms vid 9.30 och då var dom nog på väg till förlossningen. Så nu går man bara här och väntar på att få höra nåt ifrån henne. Fast det kan ju ta ett bra tag också. Hoppas verkligen att allt går bra.

Nu har vi kommit hem från Boden. Fast det gjorde vi redan sent i måndags. Vi kom inte hem förren vid 00.30. Vi hade fått tid 7.00 i måndags för att lämna in bilen och få framrutan bytt. Vi trodde att det skulle ta högst en timme. Men det skulle ta 5 timmar sa dom när K kom dit. Så det var inte mycket annat att göra än att vänta. Vid 13 fick vi hämta bilen igen. Så vi kom inte iväg från Boden förrens vid 14. Men resan gick iaf bra. Alva var så duktig både på dit och hemresan. Hon sov inte så mycket, men hon var så snäll så när hon var vaken.
Helgen var iaf jättebra. Vi kom upp vid 18 tiden i torsdags. Då fick vi mat och sen gjorde vi inte så mycket mer den dan.
I fredags var vi till Kenneths mormor och morfar och åt palt. Nam nam. Det är ju så gott. På kvällen var vi ut och åt på Kina med mamma, Stig, pappa och Gunilla som då också hade kommit upp till Boden.
I lördags var det firande av svärfar som hade fyllt 60 år på tisdagen. Det bjöds på buffé där.
I söndags var vi ut på en liten tur allihopa. Vi var till ett litet mysigt café och fikade och så var vi upp till Rödbergsfortet och tittade lite. På eftermiddagen åt vi middag i Trångis allihopa. Och sen åkte vi ju hem på måndagen.

Igår hade jag och Alva en hemmadag. Kände att vi behövde det efter en intensiv helg med mycket folk. På kvällen kom Markus och Karro hit och grillade och tittade på fotbollen. Det var trevligt.

Idag ska kanske jag. Kenneth, Markus och Karro spela tennis. Jag har ju fått ett eget rackert (stavning?) som jag måste inviga. Jag som aldrig någonsin har spelat. Men nån gång ska ju vara den första. Så Alva ska få vara hos Moster under tiden. Hon har inte träffat Alva på en vecka nu, så hon har nog lite abstinens. Så jag hoppas att det går bra och att hon tar flaskan så att jag törs lämna henne där på lördag när hon ska sova där. Japp, du läste rätt, Alva ska sova borta för första gången för att mamma ska ut och svänga sina lurviga är det tänkt..

Nu ska jag ta och starta tvättmaskinen medans Lillan sover..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Racket :) Ska bli så kul att träffa er i helgen!! Kramar

2008-06-11 @ 23:28:28
Postat av: Tina H

Det var jag som skrev förresten :) kram Tina

2008-06-11 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0