Sommar

Vilket underbart väder det är! Hur skönt som helst! :)

Alva sover bra i vagnen på nätterna nu. I lördags somnade hon strax före 23 och sov enda till 6 på morgonen utan att ha vaknat. Hon sover ca 5-6 timmar i sträck, sen vaknar hon och vill ha mat, men efter det lägger jag tillbaka henne i vagnen. Det blir så varmt att ligga alla tre i sängen när vi har 26 grader i sovrummet. Men hon verkar iaf sova bra. Men nästa vecka ska vi köpa en spjälsäng. Vi vet inte än om vi ska försöka nåt med vaggan eller om vi ska försöka med spjälsängen direkt. Det är ju mer plats i en spjälsäng.

Nu ska jag greja lite medans Lillan sover. Sen ska vi åka till Viken en sväng med mamma. Jag måste köpa lite grejer. Jag måste bl.a. kolla på en ny bikini. Den jag hade förra året passar inte längre i överdelen. Tuttarna är ju lite större nu.. Haha...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0