Snart slut

Så var ännu en helg snart slut..
I fredags var pappa och Gunilla hit och grillade på kvällen. Alva somnade vid 22 tiden i vaggan, så då kollade jag och K på I´m a legend. Den var väl helt ok, fast jag har lite svårt för zombies.

I går  var vi till Ockelbo på marknad. Vi mötte upp pappa och Gunilla som oxå var där, så vi gick med dom och kollade. Köpte inget speciellt. Alva fick en t-shirt av morfar där det stod Pappas älskling. Den var så söt. Sen köpte jag lite brända mandlar. Men det var väl typ allt.
På väg hem stannade vi i Sandviken och hyrde film och köpte kinamat. Kollade på Juno när vi kom hem. Det skulle vara en komedi som Kristian rekomenderade. Men jag tyckte inte att den var nåt speciellt bra. Och inte var den rolig heller.
Alva somnade först i min famn efter mat vid 21 tiden. K lade henne i vaggan, men efter bara en liten stund var hon klarvaken igen. Så jag tog upp henne så hon fick bli trött igen. Vid 22 lade K henne i vaggan och gav henne tillägg där. Efter det somnade hon gott och sov till 04.30, tror jag klockan var. Tog då upp henne och gav henne mat och sen fick hon sova kvar i sängen. Hon sov enda till 10.10 i morse. Jag vaknade av att hon låg och pratade med mig. Sötunge. :) Ett underbart sätt att bli väckt på.
 
I dag har vi inte gjort många knop. Eller inte jag iaf. K han har klippt gräsmattan och kört med trimmern. Jag har tvättat ett par maskiner, men annars har vi inte gjort mycket idag. Bara varit hemma och myst med Alvis.

Nu är det fotboll som gäller! Go Spain!! Sen är det väl natti natti..

Får se om det kanske blir lite bullbak här hemma imorgon med mamma. Tänkte jag skulle baka lite tills jag fyller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0