Måndag

I går kväll somnade Alva i min famn vid tutten strax före 23. Då lade K henne i vaggan och där sov hon till 02 då hon vaknade och var hungrig. Jag gick upp och värmde tillägg och hon somnade om när hon hade ätit, med flaskan i munnen. Sen sov hon till 05.30. Då tog jag upp henne till sängen så hon fick tutta, för då var mina bröst nästan sprängfyllda. Sen åt hon en gång vid 08-09 tiden (har inte riktig koll), sen vaknade vi inte riktigt förren 10.30.
Jag tycker att Alva är jätteduktig. Visst kan jag tycka att hon borde somna tidigare på kvällarna, men det  jobbar vi med. Och så borde hon väl egentligen stå sig längre än tre timmar på natten när hon har ätit bra innan hon somnar. Men det kanske ändras sen det. Jag är iaf jättenöjd med att hon överhuvudtaget sover i vaggan!

Nu ska jag förbereda lite här. Mamma kommer hit och bakar lite med mig snart..

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad skönt att hon sover så bra i vaggan. Skönt när man kan sova utan att behöva sova trångt. :-)

Har ni testat gröt än?? Det kanske gör susen det för donnan om hon får det till kvällen innan sovdax.

2008-06-30 @ 16:00:30
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi började med banangröten och den var väldigt populär av Max. Nu äter han havregröt med päron och banan som är från 6 månader.

2008-07-01 @ 14:52:40
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0