Helg igen

Var till Emma igår. Fick lunch där och sen åkte vi till farmor och Harrys stuga och hälsade på.
Sen skjussade jag hem Emma och efter det åkte jag och Alva hem.
Jag hann inte vara hemma länge innan K kom hem från jobbet och det var dags för tennis. Äntligen blev det av. Det var jag och K mot Carro och Markus. Det gick faktiskt över förväntan. Dom var inte med så länge för de skulle iväg på nåt. Så när dom åkte så spelade jag och K i 1 ½ timme till. Så det gick bättre och bättre. Riktigt kul var det iaf. Det är verkligen nåt jag vill fortsätta med. Sen är det ju bra träning oxå. Och det är ju verkligen nåt jag behöver.

Igår kväll somnade Alva vid 23 vid mitt bröst i sängen. Lade henne i vaggan och hon sov till 02. Då värme det jag ca 100 ml tillägg som hon nästan åt upp och somnade om i vaggan. Sen vaknade hon 04.30 nästa gång. Jag gick upp och värme mer tillägg. Men jag tror hon fick i sig lite för mycket, för efter en liten stund kom allt upp som ur en vulkan. Spyorna sprutande över 2 dm rätt upp i luften och landade typ överallt i vaggan. Så det var bara att ta upp Alva och tvätta henne och sen ta ur alla sängkläder. Tur att jag hade lagt i plastfrot´e. Så efter det fick hon sova med oss i sängen.

Tänkte gå till mamma en sväng och få kaffe innan K kommer hem. Sen kommer pappa och Gunilla hit och grillar. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0