Gårdagen

Jag hade en jätte trevlig dag i Gävle igår. Först var jag och Alva till Bomhus och hälsade på Maria och lilla Alma. Där blev jag bjuden på lunch och fika. Vid 14 åkte vi vidare tlll Stina, Mattias och Matilda. Matilda var trött och sov hela tiden när jag var där. Men det blir ju mycket sömn när de är så där små. När vi bara hade varit där en liten stund kom K och Per och skulle byta bil med mig så att K kunde ta med Alva hem. Så vi fixade det och jag tog Pers firmabil.
Vid 16.30 åkte jag mot stan för att möta upp Sandra. Hämtade upp henne, åkte och parkerade och sen gick vi till McD och käkade innan det var dags för bio. Sex and the city var riktigt bra. Men även sorglig och det hade jag inte räknat med. Så det kom faktiskt några tårar ett par gånger.
Efter bion skjussade jag hem Sandra och styrde sen kosan mot Järbo.
Började gråta i bilen på väg hem efter  beskedet jag fick av Stina att Anna.L har förlorat sin bebis. Det är så fruktansvärt hemskt så det går inte att beskriva. Hon som hade bf imorgon. Varför skulle det behöva hända? :( Att gå 39 veckor och sen förlora sin bebis.. Fy fan.. Fick bråttom in till Alva när jag kom hem. Min älskade lilla flicka som betyder allt för mig. Jag älskar henne mest i världen och kan inte föreställa mig att förlora henne. Vill inte ens tänka tanken...

Nu måste jag göra i ordning mig. Jag och Alva ska till Emma på lunch vid ett och efter det ska vi tre åka och hälsa på farmor och Harry i stugan.
På eftermiddagen är det tänkt att vi ska spela tennis, men det får vi väl se hur det blir med efter de andra gångerna vi har bestämt och det inte har blivit av. Men jag hoppas att det blir!


Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som att ni hade en riktigt trevlig dag iaf.

Fy så hemskt med henne som mist bebisen sin. Vilken skräck!!

2008-06-26 @ 15:23:36
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Kakan

Ja det river i hjärtat när man tänker på Anna och Mattias. Blev en massa extra pussar på Lowe när mamma berättade. Vi kan väl träffas för en fika snart? Kram

2008-06-27 @ 10:54:47
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0