Duktig flicka

Natten till idag sov Alva i vaggan från 00.10 till 06.40. Duktig flicka! :) Jag vet inte om det beror på att hon fick 140 ml tillägg en stund innan sovdags. Hoppas på att det fortsätter så här.

Tänkte uppdatera lite..
I lördags var jag ut på Livingroom med Sandra och Tina. Vi var hemma hos oss före och grillade och kollade på fotbollen. Vid 23 skjussade Kecke oss till Sandviken. Det var väl ok på Livingroom. Tyvärr ingen bra musik så det var synd. Jag hade ju gått ut för att dansa. men jag gillar inte trance och clubmusik. Det var iaf kul att gå ut med tjejerna.
Bilder kommer...

Sen har det väl varit lugnt ett par dagar.
Igår var jag och Alva och hälsade på Hanna och Svea. Blev bjuden på god lunch där. Sen var vi hem till Anna, Anders och Tilda. Då var även Kecke med. Anna fyllde år så vi grattade henne.

Idag har jag varit till Sandvike en sväng med Alva. Köpte lite drickbart tills img. Mamma var oxå med. Vi var in på Lindex och shoppade lite till Alva och sen tog vi en fika med pappa.

Nu sitter vi här och Alva har nyss ätit. Nu ligger hon här och pratar på för fullt. Jag tror att hon gillar att höra sin egen röst..Haha..

Tänkte att jag börja städa lite här hemma. K skulle åka cross efter jobbet, så han kommer väl hem lite senare. Men jag tänkte att jag skulle börja städa lite så får han hjälpa till när han kommer hem. Det måste dammsugas här. Jag tappar ganska mycket hår nu så det ligger långa ljusa hårstrån överallt.. Vi måste även torka av på altanen så att vi kan sitta där i morgon!

Trevlig midsommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0