Bingo

I går blev det en sväng in till Köpis på förmiddagen. Vi vaknade faktiskt i bra tid, så då passade vi på att dra iväg. Vi skulle kolla på present till Marcus och jag ville kolla på nån skjortklänning och så passade vi på att handla alkohol tills på lördag. Vi hittade en bra present till Marcus och faktiskt så hittade jag en skjortklänning som jag tyckte om.

När vi kom hem gick vi till mamma och fick dillkött. Mums! Det var längesen sist.
När vi var där fick jag ett mess av Sandra som undrade om jag hade lust att följa med på bilbingo i Forsbacka! Why not tänkte jag. Det hade jag aldrig varit på. Så när vi kom hem från mamma så badade jag och Alva en snabbis i hennes pool och sen hann jag inte göra så mycket mer innan jag var tvungen att åka.
Det var faktiskt kul med bilbingo! Nördvarning!?? Hehe..faktiskt så var det mycket yngre folk där. Inte alls bara gamlingar som jag trodde. Tyvärr så vann varken jag eller Sandra nåt. Men bättre lycka nästa gång kanske..Hehe

När jag kom hem hade K börjat med rusten i vardagsrummet. Han hade tagit bort alla lister och dragit bort lite tapet.
Lillgumman hade somnat så sött i sin säng alldeles själv. Jag är helt imponerad att hon inte behöver nattas, utan somnar helt själv. Hon är så duktig mammas älskling.

I dag har K hållt på hela dan med v-rummet. Har tagit bort tapet och slipat. Så nu har vi slipdamm i typ hela huset. Kul värre. Men det är smällar man får ta om man vill få det fint. Jag har solat lite grann och fikat med mamma som var förbi en sväng. Ja visst är det synd om Kecke som måste rusta medans jag bara solar och fikar!? Låter kanske värre än vad det är. Han vill faktist inte ha nån hjälp. Han vill fixa allt själv. Jag har erbjudit min hjälp många gånger men jag får inte hjälpa till. Vet inte om det beror på att han inte tror att jag kan fixa det. Eller så kan det bero på att han vet hur mitt tålarmod är. Han tror nog inte att vi har nåt vardagsrum kvar om jag ska hålla på. Och det kanske han har en poäng i så fall. ;)

Lillan sover nu hon. Hon somnade 21. Först låg hon och pratade med sin mobil. Sen blev det tyst och när jag kollade in så hade hon somnat. Go hjärtat. Tänk att man kan älska nån så otroligt mycket. Hon är det bästa och underbaraste som finns..


Kommentarer
Postat av: Sophy

Ja men visst är det väl lite roligt med bilbingo..=) De var de som jag roade mig med på slutet av graviditeten..då behövde ja ju bara sitta ner..haha!! Hoppas allt är bra med er i värmen! kram

2008-08-01 @ 15:29:12
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0