Skönt

Det hände inte så mycket i går. Pappa, Gunilla och Viktor kom hit och hälsade på och fikade en sväng. På kvällen kollade vi på en film.
Alva har sovit jätte bra i spjälsängen i natt också. Hon somnade vid 23. Vaknade 03.30 och fick lite tillägg. Sov till 06.30, åt då lite igen och sen sov hon enda till 08.45. Då tog jag upp henne till sängen så hon fick tutta och sen somnade hon om ett tag till. Lillgumman, hon är det underbaraste som finns! Gränslös kärlek!!! Jag är så otroligt lycklig som har världens finaste dotter och sambo och ett jätte fint hus som jag trivs hur bra som helst i. Vad mer kan man begära? Ja det skulle vara ett nytt jobb. Då skulle allt vara perfekt. Men vem vet, det kanske löser sig det med innan det är dags att börja jobba för mig igen.. Får iaf vara glad att jag har ett jobb och fast anställning.

I dag har jag varit till mamma och hjälpt henne att putsa fönster. Fikade även lite där. Också lånade jag gardiner av henne. Så när jag kom hem putsade jag fönstren i vardagsrummet och satte upp dom. Ljust och fräscht blev det. Det är enfärgade benvita panelisar bakom och benvit/ljusbeige med bruna typ blommor och blad framför. Det är mycket finare än det låter..Haha..

Nu kommer svärisarna hit när som helst..


Gardinerna i vardagsrummet

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jättefina gardiner!

Så bra, då kan ja proppa mej full med bikarbonat nu då..=) Jaa de va riktigt härliga rapar! =) Så skönt när man får rapa ordentligt..haha! =)

Kram

2008-07-07 @ 19:54:10
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0