5 år sedan

Ja nu har svärisarna åkt i gen efter sin blixtvesit. De kom vid 18.30 i går. Då gick vi till mamma och där blev vi bjudna på mat och de uppvaktade mamma i förskott. I dag åkte de vid 12 tiden. När dom hade åkt så tog jag och syrran en sväng först till Gävle där jag köpte en resesäng på Babyproffsen. Måste ha en sån när vi ska åka till Boden nästa vecka. Köpte en som vekade bra. Fast jag kan inte förstå hur sängen + madrass och väska ryms i den lilla kartong jag fick. Får väl se om allt är med när vi packar upp. Sen åt vi på Östens Pärla. Efter det åkte vi till Valbo. Köpte ett bord på IKEA som mamma ska på i present. Jag köpte även två lampor som vi ska hänga ovanför bänken i köket när vi har tagit bort överskåpet där. Vi var även in på Köpis en sväng. Köpte faktiskt en tröja på Gina. Tog en fika där innan vi åkte hemåt.

Nu sitter jag med en sovande Alva i knät och K är och spelar tennis.
Alva har sovit jätte bra i natt med. Somnade först i min famn i soffan vid 23 tiden. Tänkte vara smart och lägga henne i sin säng innan hon somnade riktigt, så skulle hon få somna med flaskan där. Men när vi lade ner henne så vaknade hon och ville inte somna om efter sin powernap. Så hon låg i sängen och pratade med sin mobil som hänger ovanför. Vid 00 tog jag upp henne till sängen så hon fick tutta till sömns. Och det tog inte många minuter innan hon somnade. Jag fattar inte att det inte går att få henne att somna själv. Men jag är iaf glad att det går så lätt att "söva" henne.
Hon sov till 05.30 i morse, fick tillägg då och somnade om. 09.15 tog jag upp henne till sängen och då hade hon inte ens riktigt vaknat. Hon är så duktig! :)

I dag är det 5 år sedan Annika lämnade mig och många fler i stor sorg och saknad. Kan inte fatta att det har gått 5 år!!!
Tänker på dig gumman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0