27 år idag

Ja idag blir man 1 år äldre! Det blir lite kalas här hemma, så jag ska snart börja förbereda tårtorna.

Igår var jag, K, syrran och Sussie på Livingroom och lyssnade på Brolle. Vi hade bord 19.00 då vi åt före.
Det var tok mycket folk och hur varmt som helst. Men jätte trevligt! :)
Mamma var här hemma med Alva och det hade gått hur bra som helst. Vi kom hem vid 01. Jag var nykter och körde. Kände att jag ville vara pigg idag när man fyller och det kommer hit folk. Alva hade somnat vid 22 och sov enda till 05.30 i morse. Då fick hon tillägg och somnade om. Sen vaknade hon efter ett par timmar. Då tog jag upp henne till sängen, för mina tuttar var sprängfyllda. Sen sov hon tills efter 09.30. Duktig flicka. :)

Nu ska jag fixa tårtorna!!
Grattis till mig själv då! ;)

Kommentarer
Postat av: Sophy

Stort grattis på födelsedagen!! De verkar dock inte som att lillplutten vill göra dig sällskap på denna dag..:0(

Hoppas du får en bra dag!

Kramkram

2008-07-17 @ 13:56:09
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Cicci

Gled in på ett bananskal :) Längesen jag såg dig!

Grattis på födelsedagen

2008-07-17 @ 17:17:59
URL: http://liljedahls.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis gumman! Hoppas att din dag har varit bra. Kram

2008-07-17 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0