På bättringsvägen

Ja nu har jag varit dålig i nästan en vecka. Jag vet inte om det var för att jag var ut på fredagen, men efter det blev jag sämre. På lördagen rann det konstant hela dagen i min högra näsborre och mitt högra öga. Jag fick ha tuss i näsan som jag fick byta stup i kvarten, *drygt*. Men vi tapetserade i alla fall fondväggen i sovrummet och det blev jätte bra. Vi är så nöjda. Min älskling var jätte duktig på det där med att tapetsera. Jag rollade lim på väggen och var hans lilla hjälpreda. ;) Medans han fick tapeten på plats!
På kvällen var det tänkt att vi skulle gå på bio, men jag orkade inte det. Jag var alldeles för hängig. Så det blev en lung hemmakväll och det var skönt.
I söndags och igår var jag oxå jätte hängig och gjorde inte mycket mer än att ligga i soffan och vila.
Nu känner jag mig i alla fall mycket bättre och jag har inte haft feber sen i går morse. Så imorgon ska jag till Gävle och luncha med Sandra innan jag och K ska på vår första föräldrargruppsträff! :) Det ska bli väldigt intressant!

Nu är det soffmys med min darling som gäller! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0