Nytt år...

Så har det blivit år 2008 då. Vi har varit i Boden över nyår. Vi kom dit på fredag eftermiddag och åkte hem på tisdag morgon. Vi har haft det lugnt och skönt där uppe. Vi har bl.a. haft lite julklappsbyte, varit hos Mormor och ätit palt och hälsat på Lollo och Etienne. På nyårsafton var vi bara hemma hos Kenneths föräldrar och åt middag. Sen spelade vi lite spel innan tolvslaget då vi skålade i äppelcider. Vid halv ett gick vi och lade oss eftersom vi skulle åka hem tidigt på tisdag morgon.
Vi åkte hemåt vid 07.30. På vägen släppte vi av Kristoffer i Sundsvall. Det snöade så gott som hela vägen hem. Men från Hudiksvall gick det inte att köra i mer än 70km/tim. Så det tog ganska lång tid att komma hem.
På onsdag morgon hade vi tid hos BM. Där gick det bra och allt såg bra ut. :)
När vi var klar där så blev det en del shopping. Vi känner att vi vill få klart med allt till Bebben nu. Det är ju bara drygt 5 veckor kvar och vem vet, h*n kan ju faktiskt komma tidigare. Så vi köpte barngardiner, panntermometer, täckte + lakan till vaggan, lite mer kläder, badbalja, skötbord och spjälsängsskydd. Så vi fick ju en del handlat.
Vid 19 tiden somnade jag i soffan och när jag vaknade så kände jag mig riktigt hängig. När vi var i Boden så var först Maria sjuk med feber, hosta och var snorig och på söndagen blev Kristoffer dålig. Så förmodligen så har jag blivit smittad. Igår var jag riktigt dålig. Jag låg i soffan så gott som hela dagen.
Idag känner jag mig lite bättre. Jag tror inte att jag har nån feber, men jag är snorig och har ont i halsen.
Men jag har iaf varit ut en sväng idag och fått lite luft. Jag och älskligen var till Sandviken och hämtade våra tapeter som hade kommit. Så imorgon har vi tänkt att vi ska tapetsera fondväggen i sovrummet, om inget annat kommer i vägen. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på hockey med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ett tips!!
På IKEA:s handduksavdelning finns det vita småhanddukar för 3 kr st och jag rekommenderar dig att köpa ett helt gäng med sånna att ha när du byter blöja. För attans vad det går åt handdukar och dem blir lätt förstörda av bajset. Men handdukar för den pengen kan man slänga utan att behöva gråta.. haha!!!
Jag har nog minst 20 stycken och det känns som att jag vill ha fler.. :-)

2008-01-05 @ 09:58:40
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Tina

Du får ta och komma förbi här nåndag i veckan om du vill och kika på lilla Max... *ler*

2008-01-05 @ 15:52:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0