Hmmm..

Haha.. 4 personer kommenterade i förra inlägget av 50 st.. Det är tydligen väldigt många som inte vill ge sig till känna..???  En liten hälsning kan jag väl få när jag är så snäll och delar med mig av mitt så himla spännande liv..Hehe.. ;P

Jag slapp sova ensam i lördags iaf. K ringde strax efter ett och sa att han var på väg hem och då låg jag fortfarade i soffan och kollade på tv.  Så det var skönt att få hem honom då.
Igår var vi bara hemma. K satte ihop byrån till Bebbens rum och jag lade i alla kläder och sånt i den.
Sen blev det även lite städning ute i förrådet. Vi tömde även några kartonger. Så nu är det ganska bra ordning där.
Idag har jag inte varit längre än till affärn. Följde med mamma dit en sväng efter att hon hade varit här och fikat.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem. Då är det dags att börja med maten. Idag blir det köttfärslimpa.

Planerat denna vecka:
Tisdag:  Träffa Sandra och Stina i Gävle på förmiddagen. 
                Visning på BB 15.00
Onsdag: Anna kommer hit och hälsar på.
Torsdag: BM 9.00. Träffa Hanna efter det och sen Maria.
             



Kommentarer
Postat av: Tina

Ett tips är att göra matlådor att ha i frysen. Så är det bara att ta där den första tiden när bebben kommit. För att ställa sig att laga mat är det sista man orkar och vill göra.... ett tips bara.. :-)

2008-01-28 @ 22:16:07
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Maria

Hej gumman! Jag läser din blogg! =) Men är ju kass på att ta mig tid att kommentera. Du vet, när jag läst så är ju jag uppdaterad iaf! Smart! =/ Men jag ska försöka skärpa mig. Men ofta är jag in en supersnabbis och sen ropar Anton, eller så är det något annat. Men som sagt, jag ska försöka skärpa mig! Instämmer med Tina ang. matlådorna. Antingen det eller världens bästa karl! =) Kram

2008-01-29 @ 08:06:32
Postat av: Tina

Jag har världens bästa karl också men kan va skönt även för han att slippa sådär i början... hihi!!!

2008-01-29 @ 10:50:49
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Maria

Hahaha! Ja, det ena utesluter ju inte det andra! =)

2008-01-29 @ 16:12:33
Postat av: Zandy

Hello!! äntligen har jag hittat till din blogg, du stavade ju me z i slutet juh :)...Tack för idag iaf, hade jätte-trevligt som alltid :))...Hoppas ni inte behövde stressa alltför mycket idag och att allt gick bra.. Blev träning iaf, så nu är man nöjd ;)...Kram på dig vännen å hälsa blivande fadern :9

2008-01-29 @ 17:34:49
Postat av: Anna

Hihi, jag är här å "smygläser" emellanåt och nu är det väl dags att ge mig tillkänna då :)

2008-02-01 @ 16:05:13
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0